Головна » 2015 » Жовтень » 21 » Семінар для завідувачів районних (міських) ПМПК
12:25
Семінар для завідувачів районних (міських) ПМПК
На базі Михайлівської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат 20 жовтня 2015 року був проведений семінар на тему : « Характерні особливості корекційної роботи з дітьми , що мають розлади спектру аутизму і незрілість емоційно-вольової сфери». Участь у заході взяли завідувачі міських і районних психолого-медико-педагогічних консультацій, а також члени шкільної психолого-медико педагогічної комісії вищевказаної школи-інтернату. На початку роботи семінару директор школи Василь Могилей провів презентацію навчального закладу ознайомивши присутніх з умовами навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами. Загальну характеристику особливостей розвитку дітей з розладами спектру аутизму (далі - РСА) надала консультант тифлопедагог обласної ПМПК Зоя Гаврилюк, де особливу увагу звернула на причини виникнення захворювання, основні особливості дітей з РСА і що являє собою первинний і вторинний аутизм. Консультант дефектолог обласної ПМПК Віктор Сіроштан більш детально розповів про чотири основні групи дітей з РСА а саме: перша група – діти з відчуженістю від зовнішнього середовища (відхід від ситуації, глибоке зануренні в себе); друга група – діти з відкиданням зовнішнього середовища( стереотипні дії і заглушення неприємних вражень ззовні); третя група – діти з заміщенням зовнішнього середовища (стереотипні монологи у дітей з розвинутим мовленням з фіксацією на пережитих страхах); четверта група – діти зі зверх загальмуванням довкілля ( сором’язливість, надчутливість). Особлива увага зверталась на специфічні особливості розвитку та методи корекційної роботи з кожною групою дітей даної категорії. Інформацію про програми та методики, які рекомендовано використовувати в роботі з дітьми з РСА надала практичний психолог обласної ПМПК Надія Мусієнко. Завідувач обласної ПМПК Світлана Скляр в своїй доповіді наголосила, що одним з важливих етапів в роботі районних (міських) ПМПК є особливості психолого-педагогічного вивчення дітей з РСА та надання їм навчально-корекційних послуг а також ознайомила присутніх з феноменологічною діагностикою дітей з РСА. Серед таких методик, які широко застосовують для поглибленої діагностики для дитини з аутизмом та написання індивідуально зорієнтованої програми її навчання та розвитку – Шкала адаптивної поведінки Вайнленда. В обговоренні теми активну участь приймали всі учасники семінару.
Переглядів: 501 | Додав: opmpc | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: