Головна » 2018 » Березень » 21 » Спеціалізований семінар на тему: «Практичні засади організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти».
10:25
Спеціалізований семінар на тему: «Практичні засади організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти».

14 березня 2018 року на базі Драбівського районного відділу освіти фахівцями Черкаської обласної психолого-медико-педагогічної консультації був проведений спеціалізований семінар для працівників освітньої сфери на тему «Практичні засади організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти».

Завідувач Черкаської обласної психолого-медико-педагогічної консультації Світлана Скляр разом із начальником відділу освіти Драбівського району Тамарою Рудченко та завідувачем Драбівської психолого-медико-педагогічної консультації Оксаною Демидюк привітали всіх учасників семінару та ознайомили їх з планом роботи.

Тему «Реформування психолого-медико-педагогічних консультацій в інклюзивно-ресурсні центри» висвітлила завідувач Черкаської обласної психолого-медико-педагогічної консультації Світлана Скляр. Вона ознайомила присутніх з особливостями організації інклюзивно-ресурсних центрів в фінансово-господарському плані, з основними функціями та структурою.

Консультант практичний психолог, фахівець з питань девіантної поведінки Микола Шилов висвітлив тему «Створення дорожньої карти розвитку інклюзивного простору в ЗЗСО», в рамках якої ознайомив присутніх з особливостями впровадження інклюзивного навчання на обласному та районному рівні, а також на рівні закладу загальної середньої освіти. Особливу увагу звернув на організаційно-підготовчу діяльность, забезпеченням професійного розвитку педагогічних працівників, науково-методичне та матеріально-технічне забезпечення та роботу з батьками і громадськістю. Також висвітлив тему «Асистент учителя. Посадові обов‘язки, документація та організація роботи». В ході відеопрезентації представив присутнім перелік документації, яку веде асистент учителя, Положення про асистента вчителя, його посадові обов'язки, а також завдання, які асистент учителя виконує спільно з учителем-предметником.

Ірина Молчанова, консультант учитель-дефектолог (сурдопедагог) Черкаської обласної психолого-медико-педагогічної консультації висвітлила тему «Складання індивідуальної програми розвитку». Разом з присутніми була проведена практична робота, а саме: всі присутні були поділені на 9 команд супроводу, які отримали психолого-педагогічний висновок на учня. Ознайомившись з висновком, команди перейшли до складання індивідуальної програми розвитку на даного учня. Після проведеної роботи були розглянуті основні труднощі та допущенні помилки, надані рекомендації щодо правильного складання ІПР.

Також Іриною Молчановою була висвітлена тема «Індивідуальні корекційно-розвиткові заняття як складова супроводу дитини з особливими освітніми потребами». Були розглянуті основні напрямки роботи практичного психолога, учителя-дефектолога та учителя-логопеда під час організації корекційно-розвиткового заняття, його структура та тривалість.

На завершення семінару була проведена рефлексивна робота у форматі «питання - відповідь». Всі присутні отримали роздаткові матеріали з інформацією про організацію інклюзивного навчання та психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами.

Переглядів: 626 | Додав: opmpc | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: