Увага! У нас нова адреса: 18008, м. Черкаси вул. Смілянська 132 тел. 63-64-90 - приймальня, тел. 63-06-43 - консультанти.
Сайт розповідає про роботу Черкаської обласної психолого-медико-педагогічної консультації. На головній сторінці ви можете знайти оголошення, анонси про події, матеріали щодо нашої практичної діяльності. Каталог файлів познайомить Вас з матеріалами, які будуть корисними для розвитку особливої дитини та спілкування з нею, серед них - книги, фільми, відео, посилання тощо. У каталозі статей Ви знайдете доробки працівників нашої консультації та кращий досвід психологів, лікарів, психотерапевтів, педагогів, що присвячений роботі з дітьми з особливими потребами. У блозі ми переважно маємо намір розміщувати матеріали рефлексивного плану, як-то аналіз діяльності, зворотний зв,язок за результатами діяльності ОПМПК. Запрошуємо на наш форум для обговорення актуальних питань навчання, виховання та розвитку особливої дитини та задоволення потреб родин таких дітей. Фото шукайте у фотоальбомах. Щоб залишити для нас свій зворотний зв,язок, заходьте до гостьової книги на нашому сайті. Завжди раді спілкуванню з Вами!

Трохи нашої історії. ОПМПК було створено в 1993 р. ОПМПК стала самостійною структурною одиницею у складі Головного управління освіти і науки Черкаської облдержадміністрації у 2004 році. У ОПММПК на сьогоднішній день працюють такі фахівці:
1. Завідувач.
2. Головний бухгалтер.
3. Консультант лікар-психіатр.
4. Консультант лікар-невролог.
5. Консультант учитель початкових класів.
6. Консультант практичний психолог фахівець з девіантної поведінки.
7. Консультант практичний психолог з питань інтелектуального розвитку дитини.
8. Консультант учитель-логопед.
9. Консультант учитель-дефектолог (олігофренопедагог).
10. Консультант учитель-дефектолог (сурдопедагог).
11. Консультант учитель-дефектолог (тифлопедагог).
12. Секретар-друкарка.

Своїми основними завданнями ми ставимо:
1. Активне виявлення дітей з порушеннями психофізичного розвитку спільно з органами охорони здоров"я.
2. Прийняття колегіального рішення про форму організації корекційного навчання, виховання і лікування дитини на підставі даних обстеження з урахуванням її психофізичних можливостей та індивідуальних особливостей.
3. Активізація співпраці з вищими навчальними закладами, ОІПОПП, закладами охорони здоров"я, інтернатними закладами, дошкільними навчальними закладами компенсуючого типу щодо впровадження досягнень психодіагностики та новітніх корекційно-стимулюючих програм у роботі з дітьми, які мають вади психофізичного розвитку.
Втілюємо їх через такі форми роботи:
1. Консультативна.
2. Індивідуально-корекційна.
3. Психолого-педагогічна.
4. Координаційна.
5. Методична.
6. Організаційно - аналітична.
7. Діагностична.

Загалом така структура, як ОПМПК, вже давно довела потрібність свого існування у наших освітянських реаліях.