Головна » Статті » Мої статті |
Сьогодні ми стоїмо на порозі кардинальних змін освітньої політики України стосовно дітей з особливими потребами. Однією складовою системи спеціальної освіти є діяльність психолого-медико-педагогічної консультації. ПМПК є осередком створення системи допомоги дітям із особливими освітніми потребами. До переліку основних завдань, що постали перед спеціалістами ПМПК належать:
Над визначенням та задоволенням специфічних потреб дітей з особливостями психофізичного розвитку має працювати команда відповідних фахівців, які активно взаємодіють між собою, обмінюються знаннями та інформацією, це: працівники ПМПК, лікарі, дефектологи, логопеди, психологи, педагоги. Характеристика командної взаємодії:
Для ефективного навчання в інклюзивному класі ПМПК рекомендує диференційоване викладання, яке дає змогу залучати до роботи над певним навчальним завданням усіх дітей. Воно передбачає використання таких педагогічних прийомів та методів, які допоможуть розмаїтому учнівському колективу опанувати необхідні знання та вміння. Педагог має враховувати відмінності між учнями в сенсі їхніх індивідуальних потреб, стилів навчання, здібностей та інтересів, допомагати їм виявити свої сильні сторони, використовувати різноманітні способи подання матеріалу та відповідні способи для оцінки його засвоєння. Отже, диференційоване викладання – це:
Усі напрямки роботи ПМПК з дитячим та педагогічним колективами, а також з батьками в умовах інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітній школі передбачають збагачення і педагогів, і шкільних психологів, і батьків спеціальними знаннями. Отже, діяльність ПМПК та командна робота дає змогу ухвалювати більш обґрунтовані та якісні рішення, а результати діяльності кращі, ніж у разі самостійної роботи кожного члена команди. Додаток 1. Картка психологічного експрес-вивчення дитини. ______________________________________________________________ П.І.Б. дитини
Вік дитини __________________ № протоколу______________________
Підготувала: консультант практичний психолог фахівець з питань девіантної поведінки Міщенко В.І.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Переглядів: 710 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |