|
Обов’язки вчителя
|
Спільна робота вчителя та асистента вчителя
|
Обов’язки асистента вчителя
|
оцінювання
|
- Оцінити навчальні потреби на основі даних про клас та про учнів, в тому числі з ООП
|
- Обговорити можливості учня з ООП, його сильні та слабкі сторони.
- Відвідування зустрічей зі складання ІНП
|
- Вести спостереження за особливостями психофізичного розвитку учня з ООП
|
розробка програми
|
- Розробити програму навчання на основі робочого плану та індивідуальних освітніх потреб учня, розглянути альтернативи.
- Підготувати індивідуальні навчальні плани (ІНП)
- Оновлювати інформацію про учнів та ІНП
|
- Обговорити бажані результати для учня.
- Обговорити освітні, поведінкові та емоційні цілі.
- Участь у розробці ІНП учня з ООП.
|
- Участь у розробці ІНП учня з ООП
|
Планування
|
- Спланувати роботу на уроці та відібрати ресурси.
- Вибрати належний вид роботи згідно з ІНП.
- Визначити пріоритети
|
- Обговорити підготовку матеріалу та зміну навчального плану з огляду на потреби учня
|
- Допомогти у доборі та складанні матеріалів, у розробці візуальних засобів,надати іншу подібну допомогувчителю
|
Спостереження
|
- Розробити чітку систему організації навчально-виховного процесу в інклюзивному класі та очікувань щодо навчальних можливостей учня з ООП
- Працювати відповідно до розробленої системи
|
- Регулярно зустрічатись, щоб обговорити досягнення учня з ООП.
- Обговорити реальний план навчальних досягнень учня з ООП, його відповідність очікуванням, виконання ІНП.
|
- Працювати відповідно до системи організації навчально-виховного процесу в інклюзивному класі, правил поведінки та очікувань можливостей учня з ООП, його ІНП.
- Документувати та звітувати вчителю (за потреби)
|
Навчання
|
- Виконувати план уроку, проводити навчання згідно з цим планом.
- Спостерігати за процесом навчання, за потреби допомагати учням з ООП.
- Залучати учнів з ООП до виконання окремих видів діяльності спільно з класом.
- Моделювати навчальні методи та належну мову.
- Надавати асистенту ресурси.
|
- Чітко висловити результати та обмінятись досвідом.
- Обговорити конкретні стратегії, діяльність та результати, виконання завдань ІНП.
- Обговорити розташування робочого місця.
- Обговорити необхідність гнучкого розкладу відвідування уроків учнями з ООП.
|
- Проводити додаткове поясненняучнямз ООП, адаптувати завдання,враховуючи можливості учня з ООП, корегувати їх навчальну діяльність.
- Спостерігати за їх діяльністю.
- Формувати та сприяти закріпленню конкретних умінь, навичок.
- Сприяти розвитку зв’язного мовлення учнів з ООП (під керівництвом вчителя)
- Вести спостереження, надавати вчителю об’єктивну інформацію щодо навчальноїдіяльності учнів з ООП.
|
Оцінка
|
- Слідкувати за прогресом учнів з ООП та оцінювати його.
- Слідкувати за виконанням ІНП
|
- Обговорити спостереження.
- Обмінятися інформацією .
- Обговорити пропозиції щодо доповнення ІНП (чи внесення змін)
|
- Спостерігати за поведінкою учнів та надавати інформацію вчителю.
- Збирати та записувати дані для подальшої оцінки учня, внесеннядоповнень до ІНП.
- Вносити пропозиції вчителю щодо завдань, розроблених для учня з ООП.
|
Звітування
|
- Звітувати перед батьками та шкільною командою
|
- Обговорити інформацію про учня.
- Дотримуватися конфіденційності
|
- Звітувати перед вчителем щодо сильних сторін учня з ООП, його досягнень та потреб.
- Звітувати перед вчителем стосовно поведінки учня та наслідків.
|
інформація
|
- Мати інформацію про поточний стан справ
|
- Обговорювати інформацію про поточний стан справ
|
- Брати участь у підготовці інформації про поточний стан справ
|