Головна » Статті » Мої статті |
Створення адекватних умов навчання і виховання дітей з особливими потребами.
Основне із завдань сучасної школи - якнайширша реалізація потенціалу кожної дитини. Загальновідомо, що успішність у навчанні в основному залежить від того, наскільки якісно умови виховання відповідають можливостям. Головним орієнтиром стають інтереси дитини, створення сприятливих умов для отримання батьками своєчасної, а головне – ранньої діагностично – консультативної допомоги. У нашій країні, як і в усьому світі, з різних причин зростає кількість дітей з відхиленнями у розвитку. Останнім часом міжнародна спільнота запропонувала використання для дітей з порушеннями термін ”діти з особливими освітніми потребами”, який стосується однаковою мірою як інвалідності у важкій формі, так і середніх за ступенями порушень. Ось чому необхідно було створити регіональні (міські) психолого-медико-педагогічні консультації на постійно діючій основі (надалі ПМПК). Саме ПМПК значну увагу приділяє своєчасному виявленню, обліку дітей з вадами розвитку (як тих, які перебувають на обліку в дитячих медичних закладах так і з числа дітей із труднощами у навчанні в дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах), визначення для них адекватних форм соціально – педагогічної чи медичної допомоги. До категорії дітей з особливими з особливими освітніми потребами належать діти, які мають додатково такі вади: порушення емоційно-вольової сфери, розумова відсталість, вади слуху, зору, порушення вимови, рухового апарату... Педагогічний аспект має дуже велике значення для всього процесу реабілітаційного потенціалу, інтеграції дитини в суспільство. Насамперед, це корекція відхилень у розвитку інтелекту, рухового та психічного порушень методами спеціальної педагогіки. В процесі навчання й виховання відбувається адаптація, соціалізація, накопичення життєвого досвіду, знань, зниження рівня наявної соціальної недоторканності... | |
Переглядів: 787 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |