11:24 Семінар-практикум для завідувачів Р(М)ПМПК: Використання сучасних діагностичних методик в роботі з дітьми, що мають особливі освітні потреби |
19 жовтня 2017 року на базі Ладижинської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату відбувся семінар-практикум для завідувачів районних (міських) психолого-медико-педагогічних консультацій за темою «Використання сучасних діагностичних методик в роботі з дітьми, що мають особливі освітні потреби». Завідувач Черкаської обласної психолого-медико-педагогічної консультації Світлана Скляр привітала учасників семінару-практикуму та ознайомила присутніх з планом роботи. Директор Ладижинської спеціального загальноосвітнього закладу Віктор Супрунець розпочав роботу семінару з відеопрезентації навчального закладу. Він ознайомив учасників з умовами навчання, виховання та організації корекційно-пізнавального середовища для учнів закладу. Сучасні напрямками діагностики аутизму висвітлила Ірина Молчанова, консультант-логопед. Вона детально зупинилася на методі скринінгової діагностики, який є найбільш ефективним при ранньому виявленні дітей з особливими освітніми потребами. Тему використання програмного комплексу «Лонгитюд» в діагностичній роботі презентувала консультант-психолог з питань інтелектуального розвитку Надія Мусієнко, яка зауважила, що даний комплекс є інструментом психолого-педагогічного вивчення дитини в умовах психолого-медико-педагогічної консультації. З презентацією «Навчально - програмний комплекс Адаптація – Лого» ознайомила присутніх Віталіна Міщенко, консультант практичний психолог фахівець з питань дошкільної педагогіки та психології. Вона наголосила, що використання програми можливе, як для діагностичної так і для корекційно-розвиткової роботи. Методичні рекомендації щодо ефективного проведення «Діагностики відхилень в інтелектуальному розвитку дитини» (Стадненко Н.М., Ілляшенко Т.Д, Обухівська А.Г.) надав Віктор Сіроштан, консультант – олігофренопедагог. Всі презентації відбувалися із залученням аудиторії та практичними вправами. Учасники семінару активно обмінювалися думками та ідеями під час виконання практичних завдань включалися в обговорення та ділилися власним досвідом. Питання реформування психолого-медико-педагогічних консультацій в інклюзивно-ресурсні центри висвітлила Світлана Скляр, завідувач Черкаської обласної психолого-медико-педагогічної консультації, яка вказала на цінність впровадження інклюзивної освіти для дітей з особливими освітніми потребами. Вона зауважила, що цей процес є незворотнім на сучасному етапі розвитку суспільства і його гуманістичних цінностей, що потребує зламу стереотипів та оволодіння новими підходами та формами роботи всіма учасниками освітнього процесу. На завершення семінару завідувачем Світланою Скляр були надані роз’яснення щодо нормативно-правового забезпечення функціонування інклюзивно-ресурсних центрів.
|
|
Всього коментарів: 0 | |